شاگردان نسبت به آموزگار خویش وظایفی برعهده دارند که در ذیل بیان میشود

خرید بک لینک
احترام به افکار دیگران در مدرسه - <a href="/last-search/?q=شاگردان">شاگردان</a> <a href="/last-search/?q=نسبت">نسبت</a> به <a href="/last-search/?q=آموزگار">آموزگار</a> <a href="/last-search/?q=خویش">خویش</a> <a href="/last-search/?q=وظایفی">وظایفی</a> <a href="/last-search/?q=برعهده">برعهده</a> <a href="/last-search/?q=دارند">دارند</a> که در ذیل <a href="/last-search/?q=بیان">بیان</a> میشود
شاگردان نسبت به آموزگار خویش وظایفی برعهده دارند که در ذیل بیان میشود
  • دانش آموزان باید در مورد معلم غیرت داشته باشند، عیوب وی را پوشیده نگه دارند و در غیاب آموزگار از او دفاع نمایند.
  • آنها باید معلم را از خود بدانند و با احترام از او یاد کنند.
  • شاگردان باید قبل از ورود معلم در نیمکت خویش قرار گیرند و پس از ورود وی به دنبال وسایلشان نباشند.
  • آنان باید قبل از ورود آموزگار تخته سیاه را پاک کنند و به تمیزی کلاس و نیمکتها توجه نمایند.
  • دانش آموزان باید میز و صندلی معلم را تمیز و مرتب نگه دارند.
  • شاگردان باید هنگام ورود مربی به احترام او بایستند و قبل از اجازه وی ننشینند.
  • آنها نباید پس از ورود معلم به کلاس با دیگران صحبت کنند.
  • دانش آموزان نباید در کلاس چیزی بخورند (آدامس و...) و باید خوب به حرفهای آموزگار گوش دهند.
  • بچهها باید هنگام پرسیدن سوال در جای خود بایستند.
  • شاگردان نباید سر کلاس خواب آلوده باشند و سرشان را بر نیمکت بگذارند.
  • آنان نباید قبل از معلم از کلاس خارج شوند.
  • آنها نباید هنگام صحبت با معلم دستها را در جیب نگه دارند و در حضور وی با دوستان شوخی نامتعارف نمایند.
  • دانش آموزان نباید هنگام حضور معلم در جمعهای غیر رسمی مثل مباحثه یا اردو پاها را دراز کنند.
  • شاگردان در صورت تمایل میتوانند در اموری که گاهی معلمان به عهده آنان قرار میدهند همیاری و کمک لازم را داشته باشند.

.: Weblog Themes By M a h S k i n:.
ادب چیست؟...

ما را در سایت ادب چیست؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:27

صفحه بندی